Publicitatea directă în magazin, cel mai eficient mod de creștere a vânzărilor

Publicitatea la punctul de vânzare este cel mai util canal media pentru comercianți, şi cel care declanşează cele mai multe decizii de cumpărare, fapt demonstrat de numeroase studii în domeniu. O astfel de cercetare realizată de către Cadent Consulting Group, în februarie 2017, pe un eşantion de 300 de participanţi a relevat faptul că 42% dintre respondenţi găsesc publicitatea din magazin mai utilă decât publicitatea tv, radio sau cea online, generând chiar o decizie de cumpărare pentru 28% dintre clienţi.
Difuzarea propriilor anunţuri publicitare în magazin se va dovedi utilă atât în cazul anunțurilor din timpul unor evenimente unice de tip Black Friday, dar și în campaniile promoționale permanente. De ce este mai eficient acest mod de comunicare? Pentru că mesajul comercial, în acest caz, nu poate fi evitat de către publicul-țintă: vorbim despre clienții care sunt deja în magazin și care nu pot închide radioul sau televizorul, așa cum se întâmplă în timpul calupurilor publicitare.
În acest scop QInStore Radio vă pune la dispoziție un pachet de muzică ambientală care include şi posibilitatea de a difuza propriile spoturi publicitare sau pe cele ale furnizorilor. Se vor putea promova astfel, simplu și eficient, reduceri sau oferte din magazin, iar rezultatul va fi o creștere a vânzărilor, pentru că mesajul ajunge direct la cei interesați, exact la momentul potrivit.